Новини

септември 20, 2019

Защо Азия е новият център на авиацията

Защо Азия е новият център на авиацията

Въздушното шоу в Париж показва развитието на световната авиация повече от век и 53-то му издание ще продължи тази традиция. В днешния процъфтяващ пазар, хората използват въздушния транспорт повече от когато и да било. А що се отнася до възможностите за бизнес, има ясна визия към прогрес. Според проучване на Международната асоциация за въздушен транспорт (IATA): Броят на пътниците, ще се удвои и ще достигне 8,2 милиарда до 2037г.

Почти половината от този ръст ще дойде от Азиатско-Тихоокеанския регион. Връзката между процъфтяващите икономики в региона на Азия помежду им и с останалия свят, води до промяна в глобалния въздушен трафик. При сегашните тенденции, Азиатско-Тихоокеанският регион предвижда допълнителни 2,35 милиарда годишни пътници до 2037г., като пазарът възлиза на 3,9 милиарда.

Големият брой пътници за полети в, извън и около Азия са добра новина за пазара на труда в региона. Авиационният бум ще предложи ново търсене на пилоти, техници и кабинен екипаж.

Проучване на Boeing прогнозира, че до 2037г., търсенето на самолетни техници ще се увеличи с 622 000, а търсенето на пилоти ще се увеличи с 635 000, което създава потенциален недостиг на обучени кадри. Това също е добра новина за авиокомпаниите и техните доставчици.

Deloitte прогнозира, че глобалните поръчки на самолети ще се увеличават с 38 000 през следващите 20 години. Това придружава нарастващия фокус върху азиатските производители, като китайският Comac за дълги маршрути и японският SpaceJet (преди Mitsubishi Regional Jet или MRJ) за регионални пътувания. Създаден от Mitsubishi Aircraft, част от групата Mitsubishi Heavy Industries (MHI), семейството на SpaceJet със 100 или по-малко места, е единственият в сегмента самолет от ново поколение, с дизайн и усъвършенствана аеродинамика за по-ниски експлоатационни разходи, спестявайки повече място за комфорт на пътниците.

Нарастването на въздушния трафик, обаче създава предизвикателства. Увеличаването на пътниците създава допълнително напрежение върху съществуващата авиационна инфраструктура, като са необходими постоянни инвестиции, за да се гарантира, че летищата, пътищата и железопътните мрежи могат да се справят с търсенето.

Бъдещият авиационен сектор се нуждае от модерни, устйчиви летища. Тук Азия е водеща. Област Даксинг на юг от Пекин например, е мястото за нови инвестиции в летището. Обслужвайки столицата на Китай, когато бъде завършен, най-новият модерен комплекс, ще стане и най-големият в света.

Но Азия също е дом за най-добрите седем от топ 10 летища, според наградите на Skytrax Airport Awards. Летището в Сингапур, „Чанги“ взе най-високо отличие, следвано от Токио „Ханеда“ на второ място и Сеул „Инчхон“ на трето.

Защо Азия е новият център на авиацията

„Чанги“ е известно като водещото летище през последните седем години не само в Азия, а и в цял свят, и получи инвестиция за подобряване на съоръженията. Проектът е на стойност 7,5 милиарда долара, като предвижда да добави пети терминал и трета писта. Мащабният комплекс, ще разполага с 227 000 квадратни фута горска долина и най-високият закрит водопад в света. Но Чанги е в състояние да запази своето първо място в класацията, защото продължава да се фокусира върху основната цел – пътниците да използват летището, стигайки от една точка до друга.

Иновации като Automated People Mover на Mitsubishi Heavy Industries Engineering, модерна железопътна система без шофьори, помага на пътниците да се придвижват между терминалите през новия комплекс. Също така, моделът APM Crystal Mover се вписва добре, заедно с гъстата закрита градина и със седем етажа висок водопад, както по дизайн, така и по име.

Mitsubishi Heavy Industries Group, разглеждат въздушното пространство, като един от най-обещаващите бизнеси, допринасящ за стратегическия растеж на компанията в близко бъдеще. Компанията решава да увеличи лидерството си в космическата индустрия, така че да може да стимулира иновациите в този и други сектори по различни начини, както непосредствени, така и все още неоткрити.

Mitsubishi Heavy Industries е в основата на все по-важна позиция на Япония като световен лидер в космическото пространство. SpaceJet – първият в Япония реактивен самолет и космическото ракетно устройство от следващо поколение в страната демонстрират ангажираността на МHI Group да затвърди лидерството в световната космическа индустрия.

Защо Азия е новият център на авиацията

Прочетете повече за Mitsubishi Heavy Industries Group на www.mhi.com

Източник: https://www.cnbc.com/advertorial/why-asia-is-the-new-center-of-global-aviation/

Новини , , , , , , , ,
About КондексБГ

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

  • Приемам Privacy Policy