Новини

октомври 25, 2016

MHI Group стартира нова визуална идентичност

MHI Group стартира нова визуална идентичност – цветова схема синьо-сиво и бяло отразява стремежа на MHI към прогреса

Tokyo, 25.10.2016 – Mitsubishi Heavy Industries, Ltd (MHI) Group представи новата си единна визуална идентичност, отразяваща стремежа към прогрес и корпоративните ценности на компанията. Новата визуална идентичност съчетава в себе си изчистено и опростено синьо-сиво и бяло оцветяване с динамично конфигуриран модел в топли цветове, създавайки вид и усещане, съответстващи напълно с амбициите, мащаба и динамиката на групата компании. Новата визуална идентичност ще бъде използвана като брандиращ мотив за цялата група компании MHI, подпомагайки засилването на присъствието им на световния пазар.
Стартирането на новата визуална идентичност показва поредната стъпка в непрекъснатия стремеж на MHI за разширяване на глобалните комуникационни дейности и популяризиране на марката. Следвайки слогана “Move The World Forward“(Движим света напред), стартиран през май т.г., визуалната идентичност продължава това ориентирано към бъдещето мото, съдържащо ключовите атрибути и силните страни, които отличават MHI.
Основният синьо-сив цвят на визуалната идентичност се нарича „FORWARD blue-gray“и изразява два фундаментални групови символа: „надеждност, честност и интелигентност”, изразени в синия тон и „качество, елегантност и хармония”, заложени в сивия.
Цветът „FORWARD blue-gray“допълва „червеното на MHI” – традиционния корпоративен цвят на MHI. Общият цветови тон остава смекчен, а частичното използване на топли цветове предава енергия и емоция.
Продължавайки в тази посока, всички брандиращи средства, подготвени от MHI и нейните компании ще бъдат унифицирани, за да се отличават с новата визуална идентичност. Тя може да бъде гъвкаво използвана от всички компании от групата, давайки възможност за диференциация от преобладаващите цветове на други дружества..
Още детайли, свързани с марката и визуалната идентичност на групата MHI ще бъдат обявени скоро.
Примери за новата визуална идентичност могат да бъдат видени по-долу:

1610252020_1

1610252020_2

1610252020_3_1

1610252020_4_1

Press information:  http://www.mhi-global.com/news/story/1610252020.html

Новини
About Desislava

Leave a Reply

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Регистрирай новия си климатик тук и участвай в томбола

РЕГИСТРИРАЙ СЕГА